Etapy rekrutacji
Praca w INFOSTREAM
Etap I – Publikacja ogłoszenia
Pierwszy etap to publikacja ogłoszenia na Infostream.pl oraz wybranych portalach pracy. Nasze ogłoszenia możesz również znaleźć na naszym Fan Page’u na FB oraz profilu na LinkedIn.
Etap II – Zbieranie aplikacji
Dane kandydatów gromadzimy poprzez system ułatwiający nam zebranie wszystkich aplikacji w jednym miejscu. Na tym etapie weryfikowane są także aplikacje kandydatów, którzy spontanicznie przesłali swoje CV do naszej bazy lub dostarczyli je do nas osobiście.
Etap III – Selekcja aplikacji
Nasz dział HR dokonuje analizy CV i wyboru osób najlepiej wpisujących się w nasze oczekiwania, a tym samym dla wielu uczestników rekrutacji jest to etap decydujący. W każdym naszym ogłoszeniu informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Etap IV – Wywiad telefoniczny
Podobnie jak w etapie III nasz dział HR dokonuje analizy CV i wyboru osób najlepiej wpisujących się w nasze oczekiwania, a tym samym dla wielu uczestników rekrutacji jest to etap decydujący. Tu także jednoznacznie w każdym naszym ogłoszeniu informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Etap V – Rozmowa kwalifikacyjna
W przypadku pomyślnego wyniku wywiadu telefonicznego, zaprosimy Cię do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej. Będziesz mieć okazję spotkać się z przełożonym oraz osobą z działu personalnego (HR). Dbamy o to, aby w rozmowie uczestniczyły co najmniej dwie osoby z naszej firmy – chcemy mieć pewność, że nasza ocena jest obiektywna.
W zależności od poziomu stanowiska i pożądanych na nim umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna może być bardziej złożona – zawierać zadania, testy, wywiad w języku angielskim. Możesz również zostać zaproszony/-a do udziału w Assessment Centre.
Etap VI – Witamy!
Jeśli po rozmowie obie strony zdecydują się na współpracę – witamy w Infostream!